بازگشت به وبلاگ
اعمال دیرکرد بدهی در نرم افزار پادشارژ

اعمال دیرکرد بدهی در نرم افزار پادشارژ

اعمال دیرکرد بدهی در نرم افزار پادشارژ

در صورتی که در سامانه پادشارژ مدیر ساختمان هستید و قصد اعمال دیرکرد برای بدهی های اهالی مجتمع در این نرم افزار را دارید، با استفاده از این بخش می توانید با اعمال دیرکرد بدهی آشنا گردید.

 

1- صفحه ورود به سامانه پادشارژ را باز نمایید و سپس با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود وارد سامانه گردید تا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود.

2- به طرق زیر میتوانید دیرکرد را روی بدهی های ایجاد کنید:

 

2.1- اگر میخواهید دیرکرد روی بدهی های ایجاد شده قبلی فعال شود، طبق شماره 1 در تصویر زیر روی گزینه “همه بدهی ها” کلیک کنید تا لیست بدهی ها به شما نمایش داده شود و بدهی مورد نظر را پیدا کرده و بر روی ویرایش آن بدهی کلیک کنید.

2.2- میخواهید بدهی جدید ایجاد کنید ؟ از منو دسترسی سریع در نوار سمت چپ سامانه طبق شماره 2 در تصویر کلیک کنید و بدهی یا شارژ را انتخاب کنید.

2.3- از طریق منو اصلی شما در سمت راست سامانه سربرگ “مدیریت بدهی/شارژ” و زیر منو بدهی شارژ یا لیست بدهی ها طبق شماره 3 در تصویر میتوانید اقدام کنید.

طریقه ایجاد دیرکرد در پادشارژ

 

 

3- بهترین زمان برای ایجاد دیرکرد برای یک بدهی در زمان ایجاد آن بدهی می باشد.

نکته: درصورتی که حداقل یکی از اهالی مجموعه بدهی خود را پرداخت کند، شما دیگر قادر به فعال یا غیرفعال کردن دیرکرد برای بدهی خود نیستید.

طبق تصویر زیر تیک گزینه دیرکرد که با رنگ مشکی دور آن خط کشیده شده را انتخاب میکنیم تا سه آیتم برای تنظیمات دیر کرد در زیر آن ظاهر گردد.

 

 

4- در این قسمت باید تاریخ شروع اعمال دیرکرد بر بدهی ( از چه تاریخی دیرکرد محاسبه گردد ) مشخص گردد.

 

 

5- در این قسمت باید عدد درصد اعمال دیرکرد بر بدهی مشخص گردد.

 

6- در این قسمت باید نوع فرمول ( در حال حاضر فقط یک فرمول بر اساس قوانین نظام مهندسی در نرم افزار موجود است ) اعمال دیرکرد بر بدهی مشخص گردد. در این مرحله تنظیمات اعمال دیرکرد در بدهی به اتمام رسیده است .

 

 

دیرکرد به صورت تساعدی در اعمال دیرکرد بدهی در نرم افزار پادشارژ

 

شما در این نرم افزار میتوانید دیرکرد بدهی خود را به صورت تصاعدی حساب کنید.

** این موضوع بدین معنی میباشد علاوه بر اعمال دیرکرد بر روی بدهی اهالی، مبلغ دیرکرد این بدهی نیز شامل دیرکرد (جریمه) میگردد. **

برای فعال سازی این قابلیت باید وارد صفحه تنظیمات ساختمان خود شوید، که طبق تصویر زیر بر روی اسم ساختمان خود در بالا سمت راست سامانه کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات ساختمان را مشاهده و تغییر دهید .

 

در صفحه تنظیمات ساختمان روی سربرگ “تنظیمات دسترسی” کلیک کنید.

مدیریت تنظیمات ساختمان

 

 

سپس طبق تصویر زیر در تنظیمات ساختمان، بخش تنظیمات بدهی ساختمان، گزینه “بدهی ها با احتساب جریمه شامل جریمه می شوند(محاسبه جریمه به صورت تساعدی)” را فعال کرده و ذخیره تغییرات کلیک کنید.

 

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − یک =

بازگشت به وبلاگ